Soulgoodz.nl Aanbieding Nieuwsbrief

Soulgoodz Dropship Service en -Voorwaarden

Met deze Dropship Service bieden wij de mogelijkheid om producten rechtstreeks naar de klant te laten sturen. Je hebt hierdoor zelf geen voorraad nodig, je hoeft niet zelf te verpakken en te versturen. Je blijft wel te allen tijde verantwoordelijk voor de service en de afhandeling naar je klant.

Dropshipper worden

Mocht je belangstelling hebben om onze producten te verkopen via onze Dropship service. Stuur dan een email met je gegevens naar info@soulgoodz.nl.

Producten

Alle producten in ons assortiment zijn beschikbaar voor Dropshipping. Zie ons aanbod op www.soulgoodz.nl. Let op; het assortiment en de prijzen kunnen variëren. Wij zijn hierin afhankelijk van de leverancier. Neem contact met ons op om de actuele voorraad te vragen. Soulgoodz kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor niet in voorraad zijnde artikelen. Als een product uit de collectie is genomen door de leverancier, laten wij dit zo snel mogelijk weten.

Kosten, verzendkosten en betalingen

Alle Dropship bestellingen worden onderworpen aan een honorarium (fee) van 8%, bovenop de prijs van de goederen.

De verzendkosten binnen Nederland zijn
• € 4,25 voor een product dat door de brievenbus past (wordt in een envelop verstuurd)
• € 8,- voor een pakket (met meerdere producten).

Voor het versturen naar het buitenland gelden andere prijzen en voorwaarden.

Zodra de order binnen is gekomen via email gaan wij een factuur voor je opmaken. Deze wordt per email naar je toe gestuurd. Betalingen moeten geschieden binnen 2 dagen na factuurdatum.

Levertijden

Wij hebben zelf geen producten in voorraad. We bestellen alle producten rechtstreeks bij de Europese importeur.
De levertijd is daardoor minimaal een week en maximaal 2 weken, mits de producten in voorraad zijn bij de importeur.
Wij bestellen elke dinsdagmorgen voor 9.00 uur en ontvangen het dan aan het eind van dezelfde week. Zodra je betaling bij ons binnen is, gaan we het dan ook meteen naar je klant sturen.
Mochten de items niet in voorraad zijn bij de importeur, dan worden ze besteld bij de leverancier. De levertijd voor producten die niet in voorraad zijn kan tot 21 werkdagen zijn. We proberen je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.
Dropship bestellingen worden alleen compleet verzonden (dus als alle producten van de bestelling op voorraad zijn), er wordt niet gewerkt met deelzendingen.

Bestelling plaatsen

Dropship bestellingen moeten worden geplaatst door een email te sturen naar bestelling@soulgoodz.nl.
In deze email ontvangen wij graag alle details die nodig zijn om de bestelling juist te kunnen plaatsen.
• Voornaam klant
• Achternaam klant
• Adres klant (straat, huisnummer, postcode, plaats en eventueel land)
• Artikelnummer (zoals in gebruik bij Soulgoodz)
• Aantal (in ‘units of sale’ zoals in gebruik bij Soulgoodz)
• Speciale aanwijzingen

Helaas kunnen wij niet op een andere manier dropship bestellingen in ontvangst nemen. De gegevens die je hebt doorgestuurd, worden exact zo gebruikt, dus controleer dit alsjeblieft goed voordat je het verstuurt. Soulgoodz kan hier niet voor verantwoordelijk worden gehouden. Mocht een zending dus bijvoorbeeld niet aankomen door het opgeven van een verkeerd adres, verhuisd, geweigerd, etc, zullen de kosten niet gecrediteerd worden.

Verzending met pakbon

Producten worden verzonden in stevige verpakking en met een pakbon. Deze kun je via email naar ons toe sturen. Wij printen het dan uit en zorgen dat het meegestuurd wordt in de verpakking.

Retouren

Retouren moeten door de klant naar jou, als verkoper, worden verzonden, vermeld dit ook op je pakbon. Mocht het product defect of beschadigd zijn aangekomen of fout zijn verstuurd door ons, neem dan direct contact met ons op, zodat wij je kunnen adviseren wat te doen. In de meeste gevallen zullen we dan een nieuw item sturen of een creditfactuur maken. Het kan zijn dat we je vragen om het product aan ons te retourneren of om een foto (indien beschadigd) te sturen. Stuur nooit een item naar ons retour zonder eerst contact met ons te hebben opgenomen.
Retouren die niet de fout van Soulgoodz zijn, zullen niet worden teruggenomen. Ook de retourzendingen in verband met de wettelijke bedenktijd, verkeerde maat of -product worden niet door Soulgoodz teruggenomen. Je draagt hier zelf de verantwoording voor.

Algemene voorwaarden en Privacy Beleid

Op alle dropship bestellingen zijn, naast deze Dropship voorwaarden ook de Algemene Voorwaarden van Soulgoodz van toepassing. Met het plaatsen van een Dropship bestelling ga je akkoord met deze Algemene Voorwaarden.