Soulgoodz.nl Aanbieding Nieuwsbrief

Veel gestelde vragen (FAQs)

Mocht je een andere vraag hebben, die hieronder niet beantwoord wordt, neem dan gerust contact met ons op via info@soulgoodz.nl.

Kan ik bestellen via de website?

Als je een wederverkoper bent, dan is het antwoord Ja. Onze website staat tot je beschikking om het bestellen gemakkelijk te maken, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Voordat je online kunt bestellen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig. Klik hier als je nog geen loginnaam hebt, vul je gegevens zo uitgebreid mogelijk in. Zodra wij je account goedgekeurd hebben zul je een email ontvangen met de bevestiging dat je account aangemaakt is.
Als je consument bent, dan is het antwoord Nee. Je kunt wel inkopen via onze website www.troostgeschenk.nl.

Wat is jullie minimum orderbedrag?

We hanteren geen minimum orderbedrag, we willen het graag zo fijn mogelijk maken voor iedereen om onze producten aan te kunnen bieden. De meeste artikelen worden per stuk verkocht, sommigen echter in verpakkingen van meerdere aantallen. Op de website vind je bij elk product hoe het wordt verkocht.
Wanneer je echter een bestelling onder de € 100,- plaatst kan het zijn dat de levertijd langer wordt, dit hangt af van het feit of we meerdere bestellingen bij de leverancier moeten plaatsen.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen zijn onderworpen aan verzendkosten, backorders worden gratis verstuurd.
We maken gebruik van PostNL of DPD voor het verzenden van onze producten.

De verzendkosten worden als volgt berekend :

Totaalbedrag onder € 350,- (excl BTW)

€ 8,- verzendkosten

Totaalbedrag boven € 350,- (excl BTW)     

Geen verzendkosten

Mocht je een kleine bestelling willen plaatsen dat door de brievenbus kan, maak dan even een kopie van je winkelmandje en stuur het via email naar bestelling@soulgoodz.nl, dan gaan we handmatig even een factuur voor je aanmaken met lagere portokosten.

Voor België en Luxemburg geldt € 10,- pér doos. Bestellingen boven € 500,- naar België en Luxemburg worden gratis verzonden. Dit zie je niet via het bestelsysteem, maar wordt later in je factuur verwerkt (wacht dus vanuit Belgie of Luxemburg altijd even met betalen totdat je de officiele factuur hebt ontvangen). 

Hoe kan ik betalen?

Let op! De procedure is als volgt:

Wij werken alleen met vooruitbetaling. Hiervoor krijg je tijdens de bestelprocedure 2 mogelijkheden:

  • Vooruitbetaling 
    Mocht je voor deze optie willen kiezen dan kun je het te betalen bedrag overmaken op 
        INGrekening nummer 714631:  t.n.v. Binnenste Buiten Soulgoodz te Emmen 
        onder vermelding van je naam en het factuurnummer. 
        Betalingen vanuit het buitenland:
         IBAN: NL64INGB0000714631 | BIC: INGBNL2A
    Wanneer wij het bedrag op de rekening hebben ontvangen, is de bestelling officieel geplaatst.
  • iDEAL
    Mocht je voor deze optie willen kiezen, volg dan de aanwijzigen op het scherm.

Wanneer wij een bestelling binnen krijgen zullen wij gaan kijken of de artikelen op voorraad zijn. Van alle op voorraad zijnde artikelen maken wij een factuur op. Deze zullen we dan per email naar je toe sturen.

Mochten er onverhoopt artikelen niet op voorraad zijn, dan storten wij het teveel betaalde bedrag per omgaande terug op het rekeningnummer waarvan de betaling ook gedaan is.

We accepteren alleen betaling in Euro’s.

Levering zullen pas plaatsvinden zodra de betaling bij Soulgoodz binnen is. Zodra de betaling binnen is en de artikelen op voorraad zijn zullen we zo spoedig mogelijk overgaan tot de verzending. Neem contact met ons op wanneer je meer wilt weten over de te verwachten leverdatum.

Kan ik op rekening betalen?
Helaas, je kunt niet op rekening betalen. Wij werken alleen met vooruitbetaling.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Dit hangt af van wat je hebt besteld, wat je hebt gekozen voor betaalmogelijkheid en waar je bestelling naar toe gestuurd moet worden. Neem voor meer informatie en geschatte levertijd contact met ons op via info@soulgoodz.nl. Houd altijd rekening met een levertijd van minimaal 1 week!

Wat is jullie retourprocedure?

Mocht je om een bepaalde reden producten terug willen sturen neem dan alsjeblieft contact met ons op, omdat we moeten weten wat je terug wilt sturen en waarom. We kunnen je dan adviseren wat te doen. Stuur alsjeblieft geen artikelen terug zonder eerst contact met ons op te nemen; we kunnen niet garanderen dat we de artikelen vergoeden, zonder eerst met je gesproken te hebben.

Kan ik voorbeelden bestellen?

Je kunt voorbeelden bestellen van de meeste van onze producten. Maar sommige producten zijn alleen beschikbaar in een verpakking van meerdere producten. Mocht je toch 1 exemplaar hiervan willen bestellen, neem dan even contact met ons op, zodat wij kunnen kijken of we wellicht een exemplaar op voorraad hebben. Plaats de bestelling van je voorbeelden gewoon net als een andere bestelling. Helaas kunnen wij geen gratis voorbeelden weggeven, je zult dus wel voor de voorbeelden moeten betalen.

Kan ik een papieren catalogus bestellen?

We streven er naar om een milieuvriendelijk bedrijf te zijn, daarom proberen we ons papierverbruik zo laag mogelijk te houden. We willen je daarom vragen om onze producten via onze website te bekijken, dit is ook de enige plaats waar je ons complete aanbod zult kunnen bekijken. Mocht je toch een papieren catalogus willen ontvangen, bestel ze dan in de categorie 'Catalogi'.

Dropshipping

Wij bieden ook de mogelijkheid tot Dropshipping. We kunnen dus de producten die je bij ons besteld, rechtstreeks naar jouw klant sturen. Neem via info@soulgoodz.nl contact met ons op voor de voorwaarden en meer info.